sobota, 13 stycznia 2018

Ja już parę razy ryzykowałem w swoim życiu

Mój pomysł na biznes nie wypalił a ja wylądowałem samochodzie byłem lekkomyślny liczyłem, że wszystko uda się a wyszło tragicznie. 2 lata w samochodzie z krótkimi przerwami najpierw 3 miesiące w samochodzie następnie mieszkanie u znajomego następnie znowu bezdomność. Następnie ostra niemoc i zaczęcie pisania bloga podczas którego 3 razy udało (po miesiąc) zamieszkać w hotelu pracowniczym.

Wiem, że jak wyjadę jakoś to będzie i jeśli będzie wszystko ok w 2-3 miesiące wyjdę na prostą ale obecnie muszę jakoś przeżyć. Teraz na zewnątrz jest -3 stopnie ale jeśli będzie -12 to wiem jedyna bocja to noclegownia. Może i pieprze głupoty ale kurde kilka razy byłem niedaleko noclegowni i nie mogłem się przełamać. Samochód to mój azyl od wszystkiego mam tu bałagan nie mama łazienki ale daje sobie radę 3 bańki 5 litrowe to moja toaleta.

Wyjazd to jedyna bocja dlatego już nie chce go odwlekać ale 3 miesiące będę jeszcze w Polsce.  Jeśli ktoś śledzi mego bloga to wie, ze staram się wyglądać normalnie więc rano się przebieram w samochodzie. Miarę  możliwości piorę gdzie popadnie nieraz coś kupie.

Jakoś w środę napiszę na wykopie, że zbieram 2,5kzł na wyjazd zagranicę(2kzł wyjazd 500zł jeden miesiąc w mieszkaniu) jak dorzucę swoje 0,6kzł to będę miał 2 miesiące normalności.


Wiem, że są osoby chore cierpiące całe życie ja może tak źle nie mam ale lekko nigdy też nie miałem.

Nie wiem czemu się dziwicie, że choć na chcę się z tego wyrwać... w tamtym roku było gorzej temperatury nie miale również doświadczenia jak sobie radzić w tak skrajnych warunkach.

1 komentarz:

  1. Czy myślisz o uzyskaniu pożyczki Poważnie potrzebujesz pilnej pożyczki, aby rozpocząć własną działalność Czy masz dług? Jest to Twoja szansa, aby osiągnąć swoje pragnienia, zapewniamy pożyczki osobiste, kredyty na działalność gospodarczą i korporacyjne oraz wszelkiego rodzaju pożyczki o oprocentowaniu 2 % po więcej informacji skontaktuj się z nami poprzez e-mail ( fundsservice0@gmail.com.


    twoja bezpieczna pożyczka

    OdpowiedzUsuń