środa, 31 stycznia 2018

Kabaret na kolkach

Już czuje się lepiej organizm jeszcze mam moc-nawy jutro muszę  ustalić następny plan działania.
Jak zwykle sporo komplikacji ale tak pokrótce:
  1.  Dziś dostałem bardzo niepojącą wiadomość, że oferta XXXX pracy nie jest aktualna bo u niego są redukują zatrudnienie. 
  2. Problemy z bankiem (jeśli moja praca nie będzie zbytnio pewna mogę mieć problemy)
  3. Poznałem fajna dziewczynę delikatnie straciłem dla niej głowę. Mój mikro bufor pieniężny przeznaczyłem na zakup ubrań. miałem 500zł. Nie jestem podrywaczem ale tęskniłem za flirtem z dziewczyną miło jest porozmawiać z tak ładną dziewczyną. Obecnie przynajmniej jestem dobrze ubrany i delikatnie zapominałem o problemach . Fajnie było wyjść na miasto potańczyć w klubie itp... niby nic wielkiego a jednak tak dużo.
  4. Chyba muszę przejść się do psychologa albo do spowiedzi muszę komuś powiedzieć co mnie gryzie może to doda mi otuchy. Coś jest ze mną nie tak muszę znormalnieć bo źle skończę
  5.  Moje oferty pracy zagraniczne niby są ale boje się, że nie mama niczego podpisanego muszę napisać do nich z zapytaniem kiedy coś podpiszę 


Najbardziej się boje tego, że jeśli jeden pośrednik pracy likwiduje jeden punkt pracy to inni też mogą to zrobić a co za tym idzie ci ludzie będą szukać nowej pracy przez co ja wyląduje na lodzie. A ja już nie che pracować tu gdzie pracuje :(

To wszystko jest mocno ryzykowne nie wiem czy dobrze zrobiłem składając wypowiedzenie na pewno muszę jeszcze poszukać czegoś tu w Polsce tak awaryjnie. 

32 komentarze:

  1. Zapytaj na Wykopie pod tagami #emigracja, #niemcy, #praca, #pracbaza i tym podobne. Może tam ludzie znają jakieś oferty pracy.

    OdpowiedzUsuń
  2. Czemu używasz mojego nicka i piszesz jakieś bzdury skoro o niczym nigdy nie rozmawialiśmy?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie chciałem cię obrazić, chodzi mi o to że ta praca wydaje się mało stała i boje się, że bank jednak komornika na mnie naślę :( raz praca jest a raz jej niema pisaliśmy o tym na e-mailu

      Usuń
    2. ale zawsze można coś znaleźć tylko trzeba chcieć i się nie załamywać

      Usuń
    3. Z tego co czytałem kwota wolna od wszelkich egzekucji to 1050 euro, więc chuja Ci zrobią.

      Usuń
    4. Według niemieckiego Państwa będziesz biedakiem zarabiając tyle, więc Cię zostawią, ale nie wiem jak to wygląda w relacji Polska-Niemcy. Musiałbyś zapytać na jakimś forum, najlepiej prawnym, przedstawił sytuację.

      Usuń
    5. nie wiem jak to wygląda ale nic chce aby moja mama miała problemy

      Usuń
    6. https://www.p-konto-info.de/ 1133€ ZAWSZE musi zostać i często da się dogadać z biurami, żeby dali zeit konto na czeku, wtedy niemal 100% idzie zachować z tego co zarabiamy. Jak bank zobaczy, że dług nie jest ściągalny to proponuje spłaty jednorazowe wielkości 50% długu (lub firma, która kupiła dług od banku). Ogólnie nie opłaca się spłacać zadłużenia, to problem banku, że dał kredyt komuś, kto nie jest spłacalny.

      Usuń
  3. Na jaki e-mailu my pisaliśmy?? Naprawdę to wygląda jakbyś nie kontaktował już z rzeczywistością, my nigdy nie rozmawialiśmy, a Tobie się wydaje, że pisaliśmy e-maile o pracy...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. kurde ktoś pisał w twoim imieniu piszę z nim od jakiegoś czasu

      Usuń
    2. pisałeś kiedyś, że podeślesz mi ofertę pracy tego dnia dostałem wiadomość o ofercie.... a wczoraj ta osoba napisała mi że straciła pracę i że ogólnie szuka czegoś nowego

      Usuń
    3. Pisałem raz, że nie podeślę ofertę, ale że ją załatwię od A do Z, bo akurat u mnie potrzebuję setkę pracowników ALE jak zrobisz dowód do poniedziałku, nigdy więcej potem nie pisałem.

      Usuń
    4. Wszystko załatwiłem wszystkie dokumenty itp. zaświadczenia o nie karalności dowód zamówiłem przez internet itp. ogólnie działam obecnie według planu ale co z tego będzie :(

      Usuń
  4. To ja pisałem Ty durniu. Nie podpisałem się nigdzie WOLF, więc ogar!!! Masz moje imię i nazwisko w mailu(lepiej go tu nie podawaj). Napisałem do Ciebie wiadomość teraz odczytaj ją jest o mojej możliwej nowej pracy...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Swoją drogą zajebistego pomocnika sobie znalazłem bloger, już do Ciebie durniu gada, na pewno świetnie się będziecie dogadywać. GL GL

      Usuń
    2. kurcze no to wszystko jasne :) przepraszam cały czas myślałem że to WOLF :) przepraszam za zamieszanie. Jeszcze raz przepraszam za zamieszanie. Ta oferta co przesłałeś jest ciekawa gdyż jest to umowa o prace też tam złożę swą kandydaturę

      Usuń
    3. Bo wprowadza w błąd. Pisałem mu tutaj, że mam dla niego ofertę. Potem napisałem maila. Chciałem dobrze, chciałem go wozić do pracy jakby się zatrudnił, ale sam zostałem zwolniony, zlikwidowali niedawno agencję przez którą pracowałem. Wymieniłem z nim kilka maili. Ale w żadnym nie podpisałem się Wolf, więc nie rozumiem skąd to wziął. Nie mam na celu go obrazić. Wy jak tacy mądrzy jesteście to napiszcie w końcu kurna do niego i mu ogarnijcie, a nie mądrych tylko zgrywacie.

      Usuń
    4. Wolf szczerze mówiąc sam nie wiem co będzie dalej :( jeśli masz coś konkretnego do podeślij mi ofertę. Różni ludzi do mnie piszą teraz byłem pewny że to ty piszesz. Podeślij mi ofertę tą gdzie ty pracujesz nie będę się na ciebie powoływał ani nic. Po prostu fajnie by było z kimś pogadać na miejscu (oswoić się z tym wszystkim)

      Usuń
    5. Kurcze wyszło troszkę źle, oczywiście nigdzie nie było podpisane WOLF po prostu zwykła wiadomość bez podwisu. A ja założyłem że to jest WOLF:( mój błąd mogłem zapytać

      Usuń
    6. Nieważne. Teraz będę się podpisywał Alolo. Mogłem to zrobić od razu, ale myślałem, że się dogadaliśmy.:D
      Nie bierz mnie za bardzo pod uwagę. Może lepiej nie bierz mnie zbytnio pod uwagę, bo ja dopiero można powiedzieć zacząłem pracę w rajczu i wiesz.. Lepiej dogadywać się z bardziej doświadczonymi. Na pewno Ci ogarną fajną robotę. :)

      Usuń
    7. Przede wszystkim myślę, że nie powinieneś się przejmować, Nurkowy. Robota się znajdzie na bank. Na prawdę, szkoda nerwów. Na początek każda robota dobra

      Usuń
    8. mama jakieś oferty pracy zobaczmy co to da :) chyba sam muszę to ogarnąć

      Usuń
    9. Jeszcze sporo czasu masz. Wiadomo niektóre oferty pojawiają się nawet z miesięcznym wyprzedzeniem. Będzie więcej roboty, teraz taki okres, że lipa straszna styczeń,luty, w wielu firmach tak tak jest, czy to u nas, czy w Rajczu. Jak masz fejsbuka to polecam Ci dołączyć do grup typu Polacy w DE, Polacy w niemczech, Polacy w Berlinie, Polacy w Lipsku, Praca w Niemczech, praca W Lipsku i tak dalej. Tam ciągle ktoś pyta, ludzie pomagają, ogłaszają oferty, są też oszuści, trzeba uważać, ale jak wszędzie. Te grupy się przydają.

      Usuń
    10. Ale Tobie przecież teraz praca nie potrzebna bo chcesz pracować w Polsce do kwietnia/maja. Pracy w DE nie załatwiasz 3 miesiące do przodu

      Usuń
    11. @Wolf - kwietnia lub maja, ale ciekawe, którego roku. ;) Mam wrażenie, że Adam - mimo że jest w dupie - nie chce jechać do Niemiec lub innego kraju w UE. Przecież nic go w Polsce nie trzymie. Zastanawia mnie też to myślenie o banku. Przecież jeśli będzie spłacał zadłużenie robiąc przelewy online, to dlaczego bank miałby się czepiać?

      Usuń
    12. Nurkowy, mam dla Ciebie dobre info jak coś, ta agencja, którą zlikwodowali poprostu przegrała przetarg i będzie inna agencja na mniej więcej tych samych warunkach. Jeszcze dopytam szczegóły, ale już szukają spowrotem ludzi do pracy tam gdzie pracowałem.

      Usuń
    13. no to dobrze :) luka musi być zapełniona... sorki za burdel jaki zrobiłem

      Usuń
  5. Czy myślisz o uzyskaniu pożyczki Poważnie potrzebujesz pilnej pożyczki, aby rozpocząć własną działalność Czy masz dług? Jest to Twoja szansa, aby osiągnąć swoje pragnienia, zapewniamy pożyczki osobiste, kredyty na działalność gospodarczą i korporacyjne oraz wszelkiego rodzaju pożyczki o oprocentowaniu 2 % po więcej informacji skontaktuj się z nami poprzez e-mail ( fundsservice0@gmail.com.


    twoja bezpieczna pożyczka

    OdpowiedzUsuń
  6. RADIUS LOAN SOLUTIONS udzielają pożyczki według stawki
    3% stopy procentowej, jeśli jesteś zainteresowany pożyczką, jesteś tutaj
    doradzić, aby wypełnić i odesłać formularz wniosku kredytowego
    E-mail (radiusfinancialaid@gmail.com) sam, aby wiedzieć, czy naprawdę jesteś
    zainteresowany pożyczką. Jestem tutaj, aby uśmiechać się na wszystkie smutne twarze.

    PEŁNE NAZWY:
    ADRES:
    KRAJ:
    KWOTA POTRZEBNA:
    CZAS TRWANIA KREDYTU:
    CEL POŻYCZKI:
    SEKS:
    STAN CYWILNY:
    MIESIĘCZNA PŁATNOŚĆ:
    NUMER TELEFONU:
    E-MAIL:

    Odpowiadając na te dane (radiusfinancialaid@gmail.com),
    przejdziemy do następnego etapu, którym są warunki i
    plan re-płatności.

    Pan Glen Mena.

    OdpowiedzUsuń
  7. Oto przystępna pożyczka, która zmieni Twoje życie na zawsze, jestem pani Linda Moore certyfikowanym pożyczkodawcą, lindamooreloans@gmail.com Oferuję pożyczkę dla sektora prywatnego i publicznego, które potrzebują pomocy finansowej w niskim oprocentowaniu 2%. Zły kredyt do przyjęcia, Warunki są bardzo proste i rozważne. I Pani Linda Moore jest gotowa pomóc mniejszym przywilejom finansowym osiągnąć swoje marzenia Czy szukałeś legalnego pożyczkodawcy w Internecie tutaj, kończę twój problem finansowy Moją misją jest pomoc w przywróceniu mniejszego przywileju finansowego moja firma bardzo pomaga firm i osób fizycznych w biznesie oraz spłatę zaległych rachunków, czy potrzebujesz wszelkiego rodzaju pożyczki Mamy sieć inwestorów, którzy są gotowi zapewnić fundusze w dowolnej wysokości osobom i organizacjom na rozpoczęcie działalności i operacje (EG) hipotek, kredyty mieszkaniowe kredyty na działalność gospodarczą i złe kredyty komercyjne, kredyty komercyjne, kredyty obrotowe, kredyty budowlane, kredyty samochodowe, kredyty hotelowe i studenckie, pożyczki osobiste, kredyty konsolidacyjne zadłużenia, na co czekasz, dlaczego nie spróbuj Pani Linda Moore Loan do domu i uwolnij się od długów, każdy zainteresowany klient powinien skontaktować się ze mną jak najszybciej (lindamooreloans@gmail.com)

    OdpowiedzUsuń
  8. Oto przystępna pożyczka, która zmieni Twoje życie na zawsze, jestem pani Linda Moore certyfikowanym pożyczkodawcą, lindamooreloans@gmail.com Oferuję pożyczkę dla sektora prywatnego i publicznego, które potrzebują pomocy finansowej w niskim oprocentowaniu 2%. Zły kredyt do przyjęcia, Warunki są bardzo proste i rozważne. I Pani Linda Moore jest gotowa pomóc mniejszym przywilejom finansowym osiągnąć swoje marzenia Czy szukałeś legalnego pożyczkodawcy w Internecie tutaj, kończę twój problem finansowy Moją misją jest pomoc w przywróceniu mniejszego przywileju finansowego moja firma bardzo pomaga firm i osób fizycznych w biznesie oraz spłatę zaległych rachunków, czy potrzebujesz wszelkiego rodzaju pożyczki Mamy sieć inwestorów, którzy są gotowi zapewnić fundusze w dowolnej wysokości osobom i organizacjom na rozpoczęcie działalności i operacje (EG) hipotek, kredyty mieszkaniowe kredyty na działalność gospodarczą i złe kredyty komercyjne, kredyty komercyjne, kredyty obrotowe, kredyty budowlane, kredyty samochodowe, kredyty hotelowe i studenckie, pożyczki osobiste, kredyty konsolidacyjne zadłużenia, na co czekasz, dlaczego nie spróbuj Pani Linda Moore Loan do domu i uwolnij się od długów, każdy zainteresowany klient powinien skontaktować się ze mną jak najszybciej (lindamooreloans@gmail.com)

    OdpowiedzUsuń
  9. WITAMY W WIELKIEJ BRACIE.
      Chcesz być członkiem Illuminati jako bractwo, które uczyni cię bogatym i sławnym na świecie i będzie miało moc kontrolowania ludzi, którzy są na szczycie świata. Jesteś biznesmenem lub kobietą, artystką, politykiem, muzykiem, studentem, chcesz być bogaty, sławny, potężny w życiu, dołącz do kultu bractwa iluminatów już dziś i zdobądź natychmiastową i bogatą sumę. 2 miliony dolarów tygodniowo i bezpłatny dom. gdziekolwiek zdecydujesz się mieszkać na tym świecie, a także otrzymywać 20 000 000 $ miesięcznego wynagrodzenia% 2026
      KORZYŚCI DANE NOWYM CZŁONKOM, KTÓRZY DOŁĄCZĄ DO ILUMINATI.
      1. Nagroda pieniężna w wysokości 800 000 USD
      2. Nowy Elegant Dream CAR o wartości 500 000 USD
      3. Dream House zakupiony w wybranym przez siebie kraju
      4. Miesiąc wakacji (w pełni płatny) do wymarzonej miejscowości turystycznej.
      5. Jeden rok pakietu stowarzyszenia golfa
      6. Leczenie V.V. na wszystkich lotniskach na świecie 7. Całkowita zmiana stylu życia 8. Dostęp do Bohemian Grove
      9. Comiesięczna wpłata w wysokości 99 000 000 USD na konto bankowe co miesiąc jako członek
      10. Miesiąc oznaczał spotkanie z 5 najlepszymi światowymi liderami i 5 najważniejszymi celebrytami na świecie.
      Jeśli jesteś zainteresowany przyłączeniem się do nas w symbol szatańskiej dłoni wielkiego braterstwa iluminatów, skontaktuj się z nami teraz, wysyłając wiadomość e-mail na adres collonburr3@gmail.com

    OdpowiedzUsuń