środa, 10 stycznia 2018

Są efekty

Rozmawiałem w sprawie pracy częściowo już ustaliłem nierechtanie rzeczy do przyszłej środy będę wiedział na czym stoję. Powinienem to zrobić już wcześniej :)

 Obecnie nie ma zmiłuj zrobię to co do mnie należy. Będę potrzebował wsparcia finansowego jak mówiłem na aby uporządkować to wszystko i mieć rezerwę finansową:
1. Zamieszkać 1 miesiąc w mieszkaniu  400-450zł + kaucja (400zł)
2. Utylizacja samochodu i wywiezienie wszystkich rzeczy- niektóre rzeczy mógłbym wyrzucić ale niektórych było by mi żal (jakieś resztki elektroniki, prototypy) 300zł
3. Lekarz dentysta myślę że na to pójdzie min 1200zł może więcej
4. Rezerwa wyjazdowa 1600zł(kaucja 400 więc będę miał 2000zł)
5. Laptop ok1000zł

  Łącznie 4 950zł

     Chciałbym zebrać 6 000zł oprócz tego mama 650zł wiec będę miał sporą rezerwę by zacząć nowe życie. W zamian za wsparcie postaram się w przyszłości odwdzięczyć albo po prostu oddać jak będę mógł. 


Chciałbym aby moja historia skończyła się happy endem

Napiszcie co o tym myślicie... ankieta z boku

2 komentarze:

  1. Mój ostatni post tutaj, bo już nie mam sił. Czy ja dobrze rozumiem, że oczekujesz, że ludzie dadzą Ci 1000zł na laptopa?? Ty nie masz gdzie mieszkasz, jesz gówno, masz lekkie problemy mentalne, a zbierasz od ludzi na laptopa?? WHAT? Ja bym kurwa resztkami sił zrozumiał, jakbyś zbierał na nowe spodnie, koszule, bluzę, ale na kurwa laptopa?? Stary kurwa, z pierwszej pensji NAWET jak dostaniesz chujowe zeitkonto i umowę tylko na 130h (czyli najgorszy wariant z możliwych) to i tak zostanie Ci jakieś 350€ po opłatach (1 pensja) PLUS 50h na zeit koncie PLUS przyszły zwrot podatku (czyli takie drugie 400€ jakby w banku które sobie zbierasz). I mimo to chcesz darmowego laptopa?? Samemu będziesz mógł sobie go kupić po pierwszym miechu pracy. Dentysta to samo, AOK w Niemczech i masz dentystę za free lub robisz niewielkie dopłaty do tego co potrzebujesz. AOK załatwisz w 2-3 tygodnie, jak będziesz chciał to i szybciej. Z 1 pensji starczy Ci na pierwsze wizyty u dentysty, laptopa, z drugiej na mamę, dalsze wizyty u dentysty, ciuchy, perfum i zostanie Ci jeszcze z 500zł + 100h na zeit koncie + 2mc zwrotów podatków czyli pewnie total po 2 miechach 3800zł. Stary ja tego nie rozumiem kompletnie. Nie liczysz do budżetu ubrań, nie liczysz nawet kosztów dojechania do Niemiec, a liczysz jakieś rezerwy i laptopa. Powinieneś obliczyć absolutne minimum jakie potrzebujesz, aby dostać się do pracy i przetrwać na niewielkim deficycie kalorycznym pierwszy okres do wypłaty, a nie bawić się w pieprzony socjalizm. I wtedy faktycznie ktoś Ci może pomoże, ktoś zaoferuje darmową podwiózkę, ktoś może Ci jedzenie da na drogę, ktoś pomoże opłacić mieszkanie, ale nie tak. W ten sposób to te 6000zł (WOW) to uzbierasz może do końca 2026 roku i to przy bardzo dobrych wiatrach.
    PS.
    Nie wiem jakie masz długi w PL i u kogo, ale w DE nikt Ciebie ścigać nie będzie, bo koszty są wyższe niż odzyskanie 1 raty, w dodatku kwota wolna od zajęcia w DE to bodaj 1200€ i tego nikt Ci nie ruszy. Także osobiście bym na Twoim miejscu nie liczył rat do wydatków, jak nie będziesz spłacać to masz szansę dostania ugody na spłatę 40% całości zadłużenia, bo zobaczą, że jesteś niewypłacalny, zaś w PL nie masz nic na siebie.

    OdpowiedzUsuń
  2. z dentystą i i lekarzem chyba masz racje. Laptop to pewna przesada ale pozostałe.... kredyt chcę spłacić bez komorników ciągania po sądach itp.

    OdpowiedzUsuń