piątek, 12 stycznia 2018

Rozmowy o prace

Zobaczymy co będzie z tego :) na razie nie jest źle jak podpiszę pierwszą umowę zacznę będę szczęśliwy.


Mocno sceptycznie podeszliście do mojej zbiórki potrzebuje tych pieniędzy. Na obecną chwilę zacznę pracę w maju 3 miesięczne wypowiedzenie (niestety już się pytałem ale jeszcze raz spróbuje) jeśli złoże wypowiedzenie w tym miesiącu.

Piszecie, że olać dług, banki kradną itp. ale ja nie chcę mieć na głowie komornika itp. niestety pomimo wszystko interesuje mnie zdanie jakie ludzie mają na mój temat dlatego do tej pory nie ujawniłem się.  Na ten moment 4 osoby znają mnie osobiście i wiedzą że jestem bezdomny to i tak.

2k bufora wyjazdowego oraz mieszkanie na 1-2 miesiące jest mi naprawdę potrzebne.


2 komentarze:

  1. Ale jak będziesz pracować w DE to po pierwsze nie będziesz mieć komornika na głowie, a po drugie zarobisz tyle, że z palcem w dupie go spłacisz. Bezdomny skończ pierdolić.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. muszę o tym poczytać... nawet jeśli poinformuje bank to i tak komornika będę miał ??

      Usuń